Bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online
SGB ID to bezpieczne narzędzie służące potwierdzaniu tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych.
Usługa identyfikacji elektronicznej SGB ID umożliwia bezpieczną weryfikację tożsamości drogą elektroniczną.
Utworzenie Profilu zaufanego, dzięki któremu możesz korzystać z usług e-administracji przez Internet
Podpisywanie za pomocą Profilu zaufanego dokumentów w urzędach publicznych
Identyfikowanie swojej tożsamości np. w firmach ubezpieczeniowych, placówkach medycznych - szczegółowa lista firm TUTAJ
1. Wejdź na stronę internetową TUTAJ .
2. Odpowiedz na kilka prostych pytań(naciśnij START).
4. Naciśnij "ZAŁÓŻ PROFIL ZAUFANY"
5. Wskaż "Bank lub inny dostawca tożsamości"
6. Wybierz dostawcę SGB (ostatnia pozycja)
7. Wpisz Sztum w polu "Znajdź swój Bank Spółdzielczy" i naciśnij ZAREJESTRUJ SIĘ
8. Nasstępnie zostaniesz przeniesiony do okna logowania bankowości internetowej BS Sztum, gdzie musisz się zalogować i zaakceptować zgodę na ujawnienie swojej tożsamości
9. Po akceptacji w bankowości internetowej następuje ponowne przekierowanie na stronę gov.pl, gdzie należy uzupełnić dane dotyczące profilu zaufanego i dokonać rejestracji. UWAGA! Wymagane będzie ponownie logowanie do bankowości internetowej.
Usługa mojeID zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa przekazywania danych. Dostawcami tożsamości są przede wszystkim banki, które dysponują zweryfikowanymi informacjami na temat użytkownika oraz kompleksowo je chronią w systemach bankowości elektronicznej.
Zgody wyrażane są na każdą osobną transakcję – nie ma zgód ogólnych. Przekazywanie informacji zawsze wymaga autoryzacji dokonywanej przez użytkownika po zalogowaniu się na stronie banku – dostawcy tożsamości. Wówczas można zobaczyć, jakich danych wymaga usługodawca i zdecydować, czy finalnie chcemy je udostępnić. Po wyrażeniu zgody transmisja odbywa się za pomocą zaszyfrowanych komunikatów cyfrowych, za którą odpowiada Krajowa Izba Rozliczeniowa (KIR) – operator systemu Elixir.
SGB ID to uniwersalne rozwiązanie, które pozwala Tobie na bezpieczne potwierdzanie tożsamości m.in. na tych platformach usług publicznych:
Załatw swoje sprawy urzędowe
BEZ WYCHODZENIA Z DOMU!
Zapraszamy do placówek Banku Spółdzielczego w Sztumie
Informujemy, że w dniu 25 kwietnia br. w godz. 22:00 – 23:00,
mogą wystąpić przerwy w dostępie do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnych w zakresie następujących usług:
zmiany limitów na karcie,
zmiany nr PIN dla karty,
zamówienia nowej karty,
zastrzeżenia lub aktywacji karty oraz pobrania PINu na SMS.
Przypominamy, że karty można aktywować i zastrzegać pod numerami:
800 888 888 lub
+48 22 515 34 25 – aktywacja
+48 22 515 31 50 – zastrzeganie
Przepraszamy za utrudnienia.