Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Nigdy nie loguj się do bankowości internetowej z linku, który przyszedł do Ciebie mailem lub SMS-em, ani poprzez link z wyszukiwarki. Wpisuj adres strony logowania ręcznie lub korzystaj z przycisku logowania na oficjalnej stronie banku.
Nigdy nie podawaj swoich danych osobowych oraz swojego loginu i hasła bankowego na niezaufanych stronach internetowych.
Sprawdzaj adresy stron www, na których się logujesz, oraz ważność ich certyfikatów.
Zadbaj o bezpieczne hasła - skomplikowane, unikatowe i trudne do odgadnięcia przez postronne osoby.
Nie używaj tego samego hasła do różnych kont.
Nie zapisuj haseł na kartkach ani w plikach na komputerze.
Cyklicznie zmieniaj hasła logowania do bankowości internetowej.
Login i hasło do bankowości oraz numery kart to dane, które powinny być znane tylko Tobie. Nigdy nie podawaj ich innym.
Nie loguj się do bankowości na urządzeniach publicznie dostępnych, np. w kafejkach czy w hotelach.
Pamiętaj, aby po każdej sesji wylogować się z bankowości internetowej.
Ustaw bezpieczne limity operacji dla przelewów, płatności kartami i wypłat gotówki.
Dobre rady korzystania z komputera i smartfona
Regularnie aktualizuj oprogramowanie na komputerze i telefonie (system, aplikacje, przeglądarkę, antywirusy).
Używaj zapory sieciowej (firewall) i systematycznie skanuj komputer programem antywirusowym/antymalware.
Nie instaluj na komputerze i smartfonie oprogramowania z nieznanych źródeł.
Nie podłączaj zewnętrznych nośników danych (np. pendrive) do swojego komputera, jeśli nie masz pewności co do ich bezpieczeństwa. Podobnie z podłączaniem telefonu do komputera.
Pobieraj aplikację mobilną banku i jej aktualizację wyłącznie z autoryzowanych sklepów: Google Play i App Store.
Zawsze blokuj dostęp do telefonu i komputera. Zabezpiecz telefon hasłem, wzorem, odciskiem palca lub Face ID.
W razie utraty karty lub telefonu z aktywną aplikacją - od razu je zablokuj. Kartę możesz zablokować przez bankowość internetową lub mobilną, a aplikację przez kontakt z bankiem.
PAMIĘTAJ!
Jeśli coś budzi Twoją wątpliwość lub nie działa tak jak powinno, jak najszybciej skontaktuj się z nami! Lista placówek dostępna TUTAJ
19 czerwca br. przelewy natychmiastowe Express elixir będą niedostępne. Aby przelew natychmiastowy został zrealizowany przed świętem, należy go dokonać najpóźniej w dniu 18 czerwca do godz. 16:00 - przelewy wysłane po tej godzinie zostaną rozliczone w piątek (20 czerwca).
20 czerwca br. placówki Banku będą czynne w godzinach 7:30 - 12:00
Zachęcamy do korzystania z bankowości internetowej i mobilnej.