W przypadku złożenia w placówce Banku Spółdzielczego w Sztumie zlecenia płatniczego w krajowym obrocie płatniczym, Bank Spółdzielczy w Sztumie doprowadza do uznania rachunku odbiorcy, w następujących terminach:
1. Zlecenia płatnicze skierowane na rachunki prowadzone w Banku - w dniu dokonania wpłaty.
2. Zlecenia płatnicze w złotych skierowane na rachunki prowadzone w innych bankach:
3. W przypadku zleceń płatniczych w krajowym obrocie płatniczym złożonych za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu, godziną graniczną jest godz. 11:30. Oznacza to, że zlecenia płatnicze złożone za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu do godziny 11.30 są realizowane w tym samym dniu roboczym, zaś zlecenia płatnicze złożone za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu po godzinie 11.30 są realizowane w następnym dniu roboczym.
4. Zlecenia płatnicze, które wpłyną po godzinie 22:45 (tj. po zamknięciu dnia operacyjnego) zostaną zrealizowane i przekazane z datą przyszłego dnia roboczego.
Informujemy, że w dniu 25 kwietnia br. w godz. 22:00 – 23:00,
mogą wystąpić przerwy w dostępie do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnych w zakresie następujących usług:
zmiany limitów na karcie,
zmiany nr PIN dla karty,
zamówienia nowej karty,
zastrzeżenia lub aktywacji karty oraz pobrania PINu na SMS.
Przypominamy, że karty można aktywować i zastrzegać pod numerami:
800 888 888 lub
+48 22 515 34 25 – aktywacja
+48 22 515 31 50 – zastrzeganie
Przepraszamy za utrudnienia.