.png)
Dostępność - bo liczą się relacje
W naszym banku najważniejsze są relacje - z każdym klientem, bez względu na potrzeby czy sposób komunikacji. Chcemy, aby wszyscy klienci mogli korzystać z naszych usług bez barier. Oto, co robimy, aby było to możliwe.
W naszych placówkach
- Informujemy, które placówki są dostosowane do osób z różnymi potrzebami,
- Możesz wejść do każdej placówki z psem asystującym lub przewodnikiem,
- Możesz umówić się na wizytę w konkretnym dniu i godzinie,
- Przeszkadza ci hałas? Sprawdź, gdzie mamy dyskretne miejsca do rozmowy.
Na stronie i w aplikacjach
- Nasza strona internetowa i aplikacje mobilne są tworzone tak, aby były dostępne i zrozumiałe dla każdego,
- Staramy się pisać jasno i prostym językiem,
- Publikujemy deklaracje dostępności i stale poprawiamy rozwiązania cyfrowe.
Co znajdziesz w tej zakładce?
- Informacje o dostępności naszych placówek,
- Opis udogodnień dla osób ze szczególnymi potrzebami,
- Szczegóły na temat dostępności cyfrowej (strony internetowej i aplikacji mobilnych),
- Możliwości kontaktu w różnych formach - dopasowanych do Ciebie.
Masz pytania lub trafiłeś na barierę?
- Napisz do nas maila na adres dostepnosc@bssztum.pl - odpowiemy, jak najszybciej,
- Zgłoś barierę w placówce - pomożemy lub postaramy się usunąć przeszkodę.
Dlaczego to robimy?
Bo każdy klient zasługuje na wygodny i bezpieczny dostęp do banku. To nasz obowiązek i wartość, dzięki której czujesz się z nami dobrze bo Liczą się relacje.
Deklaracja dostępności pobierz
Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej BS Sztum (Nasz Bank) na Android pobierz
Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej BS Sztum (Nasz Bank) na iOS pobierz
Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej SGB Mobile pobierz
Deklaracja dostępności Internet Banking interfejs standardowy pobierz
Deklaracja dostępności Internet Banking interfejs mobilny pobierz
Zasady składania skarg na dostępność pobierz
Formularz skargi na dostępność pobierz
Dostępność placówek BS Sztum
Parking z kopertą dla osób niepełnosprawnych
Osoba na wózku z asystentem
Opis udogodnień dla osób ze szczególnymi potrzebami w naszych placówkach
Adres oddziału/filii
Dostępność architektoniczna
Bankomat/Wpłatomat
Oddział Sztum (ul. Mickiewicza 36)
Filia Sztum (Plac Wolności 22)
Filia Mikołajki Pomorskie (Dzierzgońska 2)
Oddział Stary Targ (Główna 22)
Oddział Malbork (Aleja Rodła 4/2)
Filia Ostaszewo (Kościuszki 39)
Oddział Gdańsk (Trakt św. Wojciecha 219)
Oddział Gdynia (Łużycka 10)
Oddział Kartuzy (Kościuszki 21)
Oddział Somonino (Ceynowy 21)
Oddział Przodkowo (Kartuska 14)
Filia Żukowo (Gdyńska 39)
Oddział Orneta (Zamkowa 2)
Filia Godkowo (Godkowo 20)
Oddział Elbląg (Plac Jagiellończyka 6)
Oddział Dzierzgoń (Wojska Polskiego 4)
Filia Dzierzgoń (1 Maja 27)