Aktywuj Blika już teraz i ciesz się szybkimi płatnościami gdzie chcesz !
WYŚLIJ PRZELEW BLIK NA TELEFON
ODBIERZ PRZELEW BLIK NA TELEFON
Odbieranie przelewów BLIK na telefon dostępne jest w wybranych bankach, które oferują taką usługę.
Aktywuj usługę przelew na telefon BLIK
W aplikacji BS Sztum/Nasz Bank wejdź w Ustawienia (w dolnej części ekranu)
W aplikacji SGB Mobile wejdź w ustawienia BLIK i zarejestruj numer telefonu do odbierania przelewów.
Jak wykonać przelew BLIK na telefon?
W aplikacji BS Sztum/Nasz Bank
W aplikacji SGB Mobile
1. Wybierz ikonę BLIK w dolnej części menu aplikacji
2. Na dole naciśnij ikonę "Przelew na telefon BLIK"
3. Wprowadź ręcznie numer telefonu lub wybierz z listy kontaktów
4. Wypełnij pola, wskaż kwotę przelewu
5. Zaakceptuj
WYPŁACAJ Z BANKOMATU
Na ekranie bankomatu wybierz sposób wypłaty gotówki BLIK
1. W aplikacji bankowej wygeneruj kod BLIK
2. Wpisz wygenerowany kod BLIK na klawiaturze/ekranie bankomatu
3. Zatwierdź wypłatę w aplikacji bankowej
PŁAĆ W SKLEPIE INTERNETOWYM
Na stronie internetowej, gdzie dokonujesz płatności za zakupy wybierz płatność BLIKiem
1. W aplikacji bankowej wygeneruj kod BLIK
2. Wpisz wygenerowany kod BLIK na stronie płatności w sklepie internetowym
3. Zatwierdź płatność w aplikacji bankowej
PŁAĆ W SKLEPIE STACJONARNYM
1. Poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić BLIKiem
2. W aplikacji bankowej wygeneruj kod BLIK
3. Wpisz wygenerowany kod BLIK na klawiaturze terminala płatniczego przy kasie
4. Zatwierdź płatność w aplikacji bankowej
Korzystanie z usługi BLIK jest bezpieczne!
Zapraszamy do placówek Banku Spółdzielczego w Sztumie
Informujemy, że w dniu 25 kwietnia br. w godz. 22:00 – 23:00,
mogą wystąpić przerwy w dostępie do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnych w zakresie następujących usług:
zmiany limitów na karcie,
zmiany nr PIN dla karty,
zamówienia nowej karty,
zastrzeżenia lub aktywacji karty oraz pobrania PINu na SMS.
Przypominamy, że karty można aktywować i zastrzegać pod numerami:
800 888 888 lub
+48 22 515 34 25 – aktywacja
+48 22 515 31 50 – zastrzeganie
Przepraszamy za utrudnienia.