Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ty też możesz mieć Bank w zasięgu ręki, dzięki aplikacji SGB Mobile
Mamy tu wszystko…
Ty też możesz mieć Bank w zasięgu ręki, dzięki
aplikacji SGB Mobile
Przelewaj BLIKIEM na telefon
BLIKIEM w aplikacji SGB Mobile szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.
Bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
Natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
Bezpłatnie – 0 zł za wykonanie przelewu
Autopay
Stanie w kolejce do bramki na autorstradzie nie jest Twoim ulubionym zajęciem? Uruchom usługę automatycznych przejazdów przez autostrady w SGB Mobile i sam decyduj kiedy się zatrzymasz.
Sprawniejszy przejazd przez bramki
Automatyczne pobieranie opłat bezpośrednio z Twojego rachunku
Dostęp do wszystkich rachunków w Banku (ROR, walutowych);
Podgląd dostępnych środków oraz salda na rachunku (procent/kwota);
Dostęp do pełnej historii rachunku oraz szczegółów operacji;
Możliwość kopiowania i udostępniania numeru rachunku;
Funkcja ponów przelew, zwróć przelew;
Wykonywanie przelewów zewnętrznych oraz wewnętrznych (w tym szybkie przelewy Express Elixir);
Zrób przelew w SGB Mobile
W pełni zdalna aktywacja BLIK – bez konieczności wizyty w placówce;
Płatność BLIK online, w sklepach oraz wypłaty BLIK z bankomatów;
Zarządzanie limitami BLIK;
Pełna historia operacji BLIK,
Dostęp do BLIK przed zalogowaniem – z poziomu ekranu logowania;
Sprawdź jak łatwo korzystać z BLIKA w SGB Mobile
Podgląd kart debetowych, kredytowych oraz walutowych;
Podgląd salda na karcie;
Pełna historia operacji kartowych;
Zarządzanie kartami dodanymi do cyfrowych portfeli (Google Pay i Apple Pay);
Zmiana statusów karty: aktywacja karty, blokowanie czasowe, zastrzeganie trwałe;
Zarządzanie limitami kartowymi;
Zarządzanie subskrypcjami i abonamentami: zablokowanie, odblokowanie;
Aplikacja dostępna dla klientów korzystających i niekorzystających z bankowości internetowej (aktywacja poprzez kontakt z call center 24/7);
Aplikacja dostępna dla systemów Android i iOS;
Logowanie biometryczne Face ID, Touch ID;
Powiadomienia PUSH.
NOWOŚĆ! Subskrypcje w aplikacji SGB Mobile
W jednym miejscu sprawdzisz, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta płatnicza SGB oraz zablokujesz pobieranie z niej środków przez sklep internetowy. To również śledzenie do jakich abonamentów subskrypcyjnych dodałeś kartę oraz możliwość zablokowania w prosty sposób kolejnej płatności.
Sprawdź co zrobisz z głównego pulpitu
Pytania?
zadzwoń na bezpłatną infolinię: 800 888 888
lub napisz: call.center@sgb.pl
Konsultanci infolinii dostępni są całą dobę
Bezpieczeństwo
Niech bezpieczeństwo będzie naszym wspólnym celem !
Nasze działania
Szyfrowanie transmisji danych - dane przesyłane pomiędzy Twoim urządzeniem i informatycznym systemem bankowym, np.: identyfikator, hasło, dane osobowe, przekazywane są w postaci zaszyfrowanej, przy użyciu protokołu SSL z 128 bitowym kluczem szyfrującym. Szyfrowanie całości przesyłanych danych zapewnia gwarancję tajności ich transmisji.
Unikalny identyfikator - dostęp do usługi Internet Banking możliwy jest po podaniu unikalnego identyfikatora nadawanego przez Bank.
Jednorazowe hasła - do zatwierdzenia dyspozycji realizowanych w serwisie czy autoryzacji czynności związanych z obsługą rachunku przez Internet.
Powiadomienia SMS - komunikaty informujące o logowaniu wysyłane na Twój telefon, dzięki którym masz stałą kontrolę nad dostępem do rachunku.
Obrazek bezpieczeństwa - to grafika wybierana samodzielnie przez Ciebie spośród puli dostarczonej przez Bank. Obrazek stanowi dodatkowe zabezpieczenie - to rodzaj hasła, dzięki któremu, już podczas logowania, możnesz upewnić się, że korzystasz się z właściwego serwisu transakcyjnego.
Wirtualna klawiatura - podczas wpisywania identyfikatora czy hasła możesz skorzystać z klawiatury wirtualnej, znajdującej się przy okienku logowania. To dodatkowa ochrona zwiększająca bezpieczeństwo przed keyloggerami czyli oprogramowaniem rejestrującym ruchy użytkownika na klawiaturze komputera.
Twoje działania:
Korzystaj ze sprawdzonych urządzeń a łącząc się z serwisem Banku korzystaj tylko ze sprawdzonych urządzeń. Unikaj logowania z cudzych komputerów, urządzeń mobilnych oraz ogólnie dostępnej sieci Wi-Fi
Zainstaluj program antywirusowy i korzystaj z dodatkowych programów, które chronią komputery i urządzenia mobilne. Pamiętaj o ich regualarnej aktualizacji.
Używaj oficjalnego oprogramowania i aplikacji pobieranych wyłącznie z zaufanych źródeł.
Stosuj skomplikowane hasła trudne do odgadnięcia (minimum 8 znaków, w tym duże i małe litery, znaki specjalne, liczby).
Regularnie zmieniaj hasła i nie udostępniaj ich nikomu. Nie wykorzystuj tych samych haseł, które stosujesz w innych systemach bankowych, na forach czy portalach.
Sprawdzaj wiarygodność witryny serwisu bankowego, z którym się łączysz. Nie podawaj swoich danych osobowych na niezaufanych witrynach, w szczególności swojego loginu i hasła bankowego.
Nigdy nie loguj się do banku poprzez link, który otrzymałeś w mailu lub wiadomości SMS. Nie realizuj transakcji na podstawie email.
Uważnie czytaj powiadomienia oraz komunikaty SMS, w szczególności potwierdzenia transakcji. Ich treść (rodzaj operacji, nr rachunku, kwota) musi zgadzać się z tym, co zleciłeś w serwisie bankowym.
Weryfikuj prośby o pomoc finansową nawet te otrzymywane od znajomych. Skontaktuj się ze znajomym w inny sposób i potwierdź, że faktycznie to on prosi Cię o pomoc.