BLIKIEM w aplikacji BS Sztum szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.
System Android
Aktywację można wykonać wybierając jeden z poniższych sposobów:
1. AKTYWUJ PRZY UŻYCIU KOMPUTERA LUB W PLACÓWKACH BANKU
2. AKTYWUJ NA TELEFONIE
System iOS
Aktywację można wykonać wybierając jeden z poniższych sposobów:
1. AKTYWUJ PRZY UŻYCIU KOMPUTERA
2. AKTYWUJ NA TELEFONIE
Kod e-PIN ustaliłeśw trakcie aktywacji Aplikacji mobilnej Nasz Bank/BS Sztum –zapamiętaj go, jest ważny, przy jego pomocylogujesz się do Aplikacji mobilnej i potwierdzasz operacje. Co zrobić, gdy zapomnisz kodue-PIN do aplikacji?Kod e-PIN jest znany tylko i wyłącznie Tobie, nie jest nigdzie rejestrowany i nie ma możliwości jego przypomnienia. Gdy go zapomnisz, poproś o pomoc w najbliższej placówce banku.
Aktywuj BLIKA, w aplikacji
„Nasz Bank” wygodnie,
bez wychodzenia z domu!
Aktywuj BLIK-a
Mobilne potwierdzanie transakcji realizowanych w bankowości internetowej jest proste i wygodne, dzięki aplikacji BS Sztum. Możesz dokonać tego w prosty sposób!
W bankowości internetowej
Zaloguj się → Zakładka „Ustawienia” → Wybierz i rozwiń „Bezpieczeństwo” → Naciśnij przycisk „Zmień” widoczny przy opcji Sposób autoryzacji operacji
W aplikacji mobilnej BS Sztum
Zaloguj się → wybierz przycisk „Mobilna Autoryzacja” → zaakceptuj zmianę
Zapraszamy do placówek Banku Spółdzielczego w Sztumie
Informujemy, że w dniu 25 kwietnia br. w godz. 22:00 – 23:00,
mogą wystąpić przerwy w dostępie do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnych w zakresie następujących usług:
zmiany limitów na karcie,
zmiany nr PIN dla karty,
zamówienia nowej karty,
zastrzeżenia lub aktywacji karty oraz pobrania PINu na SMS.
Przypominamy, że karty można aktywować i zastrzegać pod numerami:
800 888 888 lub
+48 22 515 34 25 – aktywacja
+48 22 515 31 50 – zastrzeganie
Przepraszamy za utrudnienia.