Internet Banking na każdym urządzeniu z dostępem do przeglądarki internetowej.
Przelewy w kraju i za granicę | ![]() |
Import przelewów w formatach Elixir, VideoTel i innych systemów finansowo-księgowych | |
Podpisywanie przelewów za pomocą kart kryptograficznych | |
Możliwość druku historii operacji do formatu PDF i Excel | |
Import kontrahentów z innych serwerów finansowych | |
Podgląd do lokat, kredytów, zleceń stałych | |
Zakładanie i likwidowanie lokat |
STATUS - STOPPED | STATUS STOPPED pojawia się w momencie gdy termin wykonania decyzji został wstrzymany, gdzie PFR potrzebuje więcej informacji aby uniknąć wydania niezasadnych decyzji.
WAŻNE! Komunikat dotyczący statusu STOPPED nie jest widoczny po stronie Banku - tylko po stronie klienta.
Status STOPPED to sytuacja, która ma pomóc klientom otrzymać możliwie najlepszą decyzję w sprawie umorzenia. Wyjaśnienie sprawy może w niektórych przypadkach potrwać nawet pół roku - nie jest to jednak sytuacja niepokojąca. Dopóki decyzja jest wstrzymana nie trzeba dokonywać żadnych wpłat. |
Skorzystaj z możliwości dodania swojego komputera lub urządzenia mobilnego do „urządzeń zaufanych”.
„Urządzenie zaufane” to urządzenie, z którego korzystasz tylko Ty (np. Twój prywatny komputer, smartfon czy tablet). Jeżeli posiadasz takie urządzenie, możesz zapisać je jako „zaufane” podczas logowania się do Internet Banking. Dzięki temu kolejne logowania do konta internetowego nie będą wymagały dodatkowego potwierdzania Twojej tożsamości.
Pamiętaj - możesz zapisać swoje urządzenie na liście urządzeń zaufanych wyłącznie wtedy, gdy jesteś jego jedynym użytkownikiem!
O czym musisz wiedzieć?
Urządzenie zaufane rozpoznawane jest na podstawie jego specyficznej i unikalnej konfiguracji wielu parametrów i danych. Oznacza to, że każdorazowa modyfikacja czyli aktualizacja jednego z analizowanych parametrów sprawi, że urządzenie nie zostanie już rozpoznane jako urządzenie zaufane. Stanie się tak np. na skutek aktualizacja systemu operacyjnego, aktualizacja przeglądarki internetowej, zmiany rozdzielczości monitora itp. Taki sam efekt przyniesie zaznaczenie w ustawieniach przeglądarki opcji „czyść historię i pliki cookie podczas zamykania przeglądarki” oraz praca na przeglądarkach w trybie prywatnym.
Dlatego jeżeli dodałeś swoje urządzenie do listy urządzeń zaufanych a przy kolejnym logowaniu będziesz mimo wszystko proszony o dodatkowe potwierdzenie (hasło SMS z kodem uwierzytelnienia lub autoryzacja w aplikacji mobilnej) nie oznacza to, że coś poszło nie tak. Po prostu parametry Twojego urządzenia uległy zmianie (np. zainstalowała się aktualizacja) i dlatego nie zostało ono rozpoznane jako urządzenie zaufane. Możesz ponownie dodać je do listy urządzeń zaufanych.
Rekomendujemy wzmocnienie bezpieczeństwa rachunków obsługiwanych przez kanał internetowy. Bank Spółdzielczy w Sztumie umożliwia samodzielne określenie limitu pojedynczego przelewu wykonywanego w Internet Bankingu. Wystarczy, zalogować się do Internet Bankingu i w zakładce Pulpit → Twoje limity dokonać ustawień dokodnych dla siebie limitów. Realizację zmiany należy zatwierdzić autoryzacją mobilną lub hasłem SMS.
Wasze działania:
Zapraszamy do placówek Banku Spółdzielczego w Sztumie
Informujemy, że w dniu 25 kwietnia br. w godz. 22:00 – 23:00,
mogą wystąpić przerwy w dostępie do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnych w zakresie następujących usług:
zmiany limitów na karcie,
zmiany nr PIN dla karty,
zamówienia nowej karty,
zastrzeżenia lub aktywacji karty oraz pobrania PINu na SMS.
Przypominamy, że karty można aktywować i zastrzegać pod numerami:
800 888 888 lub
+48 22 515 34 25 – aktywacja
+48 22 515 31 50 – zastrzeganie
Przepraszamy za utrudnienia.